מינוף עסקים במדיה הדיגיטלית

שמי, לירז רימון, בן 40 ועוד טיפה, גר בהוד השרון בקהילה שכונתית שהקמנו, כי עם כל האהבה למדיה הדיגיטלית, חשוב לי שהילדים יכירו את השכנים, לא רק דרך הפייסבוק.
עד שהגעתי לאינטרנט התעסקתי במגוון תחומים רחב, אשר מעניק לי היום את היכולת להכיר לעומק את תחומי האון-ליין השונים:
קודם כל כתיבה, על כל גווניה, כותב ומנהל תוכן שיווקי, קופירייטר, עורך תוכן, תסריטאי, עיתונאי ותחקירן.

חוץ מזה, צלם, הפקת סרטוני וידאו, מורה פרטי לסטטיסטיקה וגם לכלכלה.
יש לי תואר בתקשורת ומדעי החברה של האוניברסיטה הפתוחה (כי אני לא מסוגל לשבת בכיתה) וחוץ מזה למדתי גם, פוטושופ וכמה תוכנות עיצוב נוספות, שפות תכנות כמו html, css, js ומספר תוכנות מחשב.
אל עולם האינטרנט נכנסתי לפני כ-6 שנים, אז הקמתי את האתר הראשון בחיי עבור חברה לשיווק והתקנה של דשא סינטטי, בה עבדתי כסוכן מכירות. החלטתי שבמקום לעבור מדלת לדלת ומלקוח ללקוח, עדיף שכל הלקוחות יבואו אלינו למשרד המכירות.
אלא, שבמקום ללכת לחברת פיתוח אתרים, החלטתי לקחת מעצבת גרפית מוכשרת ומפתח מקצועי (אז זה היה ב-html) ולעבוד איתם באופן אישי, בהתאם לצרכים ולדרישות של החברה בה עבדתי.

התוצאות היו מדהימות, בתוך לילה כמות הקניות גדלה במאות אחוזים, עד שנשארנו בלי סחורה, תוך פחות משבוע.
בתהליך ההוא למדתי את העקרונות החשובים ביותר להקמת מערך אינטרנטי רווחי, שועבד באמת לטווח ארוך.

אלו העקרונות לפיהם אני פועל מאז ועד היום עבור כל קשת לקוחותי: 
1. קודם כל להכיר לעומק את העסק שעבורו אתה עובד: הצרכים שלו ושל הלקוחות שלו; היתרונות שלו; השוק בו הוא פועל ואת המתחרים שלו.
2. להתאים פתרון שמתאים ספציפית לעסק, למשאבים וליכולות שלו.
3. לבחור לא רק את אנשי המקצוע הטובים ביותר (זה ברור) אלא, את אלו שיתאימו “לראש” של העסק, שיתחברו אליו באופן הטוב ביותר.

שיטה זו מוכיחה את עצמה עם כל הלקוחות שליוותי מאז ועד היום, שנהנים מתוצאות מדהימות.

אני מתחייב, שהיא תעבוד גם עבורך