4 שלבים להצמחת עסקים בעידן האינטרנט

הצמחת עסקים דומה במידה רבה להצמחת גידולים חקלאיים. אלו הם ארבעת השלבים המרכזיים במונחים חקלאיים:

ארבעה שלבים של גידולים חקלאיים כהשוואה לשלבי ההקמה של אתר אינטרנט

ואלו השלבים במונחים עסקיים:

ארבעה שלבים של גידולים חקלאיים כהשוואה לשלבי ההקמה של אתר אינטרנט
 

הכנת הקרקע: הבסיס להצלחה של כל גידול. ככל שהקרקע פוריה יותר, כך גדל הסיכוי לקטוף יבולים איכותיים יותר.
בשלב זה מונחים היסודות החשובים ביותר להצלחת העסק:

מינוף עסקים: הכנת הקרקע
  • בידול מובהק של העסק מול מתחרים
  • מתן פתרון יחודי לצרכים המתחדשים של קהל הלקוחות
  • בחינה וזיהוי של קהלים חדשים ונישות חדשות בשוק
  • מיתוג העסק ומיצובו בתהאמה לעידן המדיה הדיגיטילית
  • בניית תוכנית עבודה מסודרת לטווח ארוך
  • תקצוב וחלוקת משאבים

זריעה = פתוח:
יישום הפתרון בפועל, בהתאם לתוכנית העבודה והתקציב שנקבעו מראש = אין הפתעות.

שלב פיתוח אתרים ואפליצקיות מובייל
שלב הפיתוח הוא שלב טכני ומורכב.
ברוב המקרים אתה יודע איפה הוא מתחיל, ואתה גם יודע, שאינך יודע איפה הוא יסתיים
מתי יעלה לאויר? כמה כסף יעלה? ואיך תראה התוצאה הסופית?

אבל, כאשר הקרקע מוכנה, אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה, יש לך תוכנית עבודה מוגדרת
ובנוסף, אתה יודע להעביר את הדרישות בצורה מקצועית וברורה לחברת הפיתוח
התהליך הופך לפשוט יותר, גם לך וגם לחברת הפיתוח.
התוצאה כמובן תהיה בהתאם.

דישון והשקיה = ניהול שוטף:
בחקלאות, זהו השלב המשפיע ביותר על איכות הגידול, ערכו ומחירו. גם בעסקים!

שיווק אתרים, ניהול אפליקציות מובייל
בשלב זה אנחנו מפקחים על המערך השיווקי והמכירתי של העסק ומשפרים אותו:

  • ניתוח ביצועים מתקדם באמצעות תוכנות וכלים יעודיים
  • זיהוי נקודות תורפה וטיפול בהן, ומינוף נקודות חוזקה
  • בקרה תקציבית לשמירה ושיפור גרף הרווחיות
  • התאמת תוכנית העבודה וחלוקת המשאבים בהתאם לתוצאות בשטח
מכירות בעידן האינטרנט
קטיף ומכירות: בתאבון!

 
מהשלב הזה, תהנו במיוחד…

growing plantsהשלב הנוסף: חקלאי טוב תמיד מתכונן לעונות הבאות

האינטרנט הוא עולם בהתהוות – טכנולוגיות נולדות, מגמות משתנות, צרכים מתעדכנים, המתחרים משתפרים ומגיבים.

אנחנו כל הזמן מסתכלים קדימה, לומדים את הסביבה המשתנה ומגיבים במהירות לכל צורך שצומח ולכל מגמה שמשתנה.