אודות לירז רימון

מכאן לשם יוצא שכבר קרוב ל-20 שנה אני עוסק בתחום התוכן, השיווק והמיתוג. במהלך השנים ליוותי חברות וארגונים מהגדולים במשק, בהם בית חולים אסותא, איקאה, גו אקטיב, עירית בת ים, משרד עו"ד ש. הורביץ ועוד.

במשך השנים עבדתי עם, מול ובתוך סוכנויות שיווק ודיגיטל מובילות בתחום. מתוך הכרות עומק עם היכולות של חברת שיווק, הכרתי גם את הכאב הגדול אשר לא מאפשר לארגונים למצות באופן אופטימלי את יכולתם השיווקית כמותגים מובילים.

את רימונט הקמתי על מנת לתת מענה לאותם ארגונים אשר רוצים לקבל יותר מבלי להגרר להוצאות מופרזות.

לירז רימון

ערך - זה מה שאני נותן

לירז רימון מעניק ערך

אני מאמין שמילים צריכות לבוא מהלב.
כשאני לוקח פרויקט, אני רוצה להרגיש שהוא חלק ממני ושאני חלק ממנו. אני רוצה בהצלחתו, לפחות כמו הלקוח עצמו.

לכן, אני לא ממהר לקחת כל פרויקט. לפני הכל, חשוב שתהיה בינינו 'כימיה', שנשדר 'על אותו הגל'.

כשיש חיבור והבנה הדדית, כשהעבודה הופכת להיות עבודת צוות משותפת, השמים הם הגבול! היצירתיות שופעת, העבודה קולחת וההצלחה מובטחת (סליחה על החרוז הסליזי  🙂 ).
ראיתי את זה קורה כבר בעשרות פרויקטים.

אני מחויב לרתום את כל יכולתי המקצועיות, ההתלהבות והרצון גם להצלחה שלך!

לעוף גבוה ולהשאר על הקרקע

אחד האתגרים הגדולים הוא להצליח להוביל את הארגון לאתגר את דפוסי החשיבה שלו עצמו, לסייע לו לפרוץ גבולות ולהעניק לו פתרון יצירתי ומקורי אשר מתאים לצרכים האמיתיים שלו ואשר ניתן ליישום במסגרת המשאבים והטכנולוגיה.

המשאב החשוב ביותר להצלחת הפרויקט הוא המשאב האנושי.

ניהול פרויקט הוא אימון קבוצת כדורגל – החוכמה היא לא רק לבחור את השחקן המקצועי ביותר, אלא את זה שידע להשתלב בתוך הקבוצה ולסייע לה להפוך לכוח סינרגטי החזק מכלל מרכיביו.

לשם כך דרושה יכולת בינאישית גבוהה, אך גם גמישות מרבית בהקמת הצוות והאנשים המרכיבים אותו.

רימונט, נבנתה על מנת לתת בדיוק את המענה לעניין מורכב זה. מאגר ספקים מקצועי נרחב ביותר ויכולת להקים צוות עבודה באופן מהיר בהתאמה מושלמת לצרכי הפרויקט היא שעומדת בלב הבידול של רימונט ומעניקה לה יתרון משמעותי ביותר בהצלחה של הוצאת פרויקטים מורכבים אל הפועל במהירות, יעילות ואחריות.

תוכן תוכן תרדוף

אני חי ונושם תוכן מיום היוולדי. החל מכתיבת מערכונים להצגות בית הספר, דרך עבודה עיתונאית ככתב, תחקירן ועורך במספר רשתות (בהן, ידיעות אחרונות) תסריטאי ומאות רבות של עבודות תוכן יצירתי – כתוב ומצולם – עבור מגוון עצום של לקוחות.

לשמחתי בשנים האחרונות הולך התוכן ותופס את המקום המיועד לו בראש סדר החשיבות של עולם השיווק. 'מתן ערך אמיתי' הוא שם המשחק כיום ומושגים כמו "Storytelling" הולכים ותופסים מקומם המרומם במשחקי הכס השיווקיים.

לשמחתי, התוכן תופס את מקומו, לא רק כאיש תוכן, אלא עוד יותר כצרכן בעצמי. לצרכן מגיע לקבל ערך ולארגון מגיע קהל נאמן המזוהה ומזדהה עם המותג וערכיו ומפיץ אותם למעגל הקשרים החברתיים שלו בתורו.

אם הרגשתם שהייתה בנינו כימיה
מוזמנים ליצור איתי קשר ויחד נעוף על הפרויקט הבא שלכם.