לירז רימון מספר: במשך קרוב ל-20 שנה אני עובד עם, מול ובתוך חברות שיווק ודיגיטל (כולל תפקידי הנהלה בכירים כסמנכ"ל לקוחות ועוד).
חלקן מהמקצועיות והרציניות שהכרתי.
בדומה לרשת אופנה גדולה, גם חברות השיווק יודעות להציע "חליפות מדף" – פתרונות "גנריים" המותאמים (ומוגבלים) לכוח האדם הקיים בסוכנות, מגבלת המשאבים שהיא יכולה להקדיש לכל לקוח וכד'.
מותג אמיתי, הוא ישות יחודית ומבודלת בעלת צרכים ספציפיים ועליו להציע פתרונות יחודיים המעניקים לו יתרונות בולטים על פני המתחרים.
את רימונט הקמתי על מנת לאפשר למותגים להנות מסל פתרונות יצירתיים ומקוריים המותאמים באופן מושלם לצרכים ולדרישות של כל מותג ומותג בנפרד.