מל"א תוכן כרימון

תוכן זאת אומנות. יש לתפור אותו בדיוק כמו חליפה איכותית.
עליו להיות מותאם למידות שלך ולשבת בול על קהל הלקוחות שלך

תוכן הוא הדרך לגעת בקהלי המטרה ולחבר את הלקוחות למותג שלך.
תוכן לעסקים יכול להיות מרגש, איכותי, חדשני, נעים, משעשע, מקצועי ומפתיע.

הדבר החשוב ביותר בתוכן לעסקים, ובכלל, הוא הערך המוסף.
ערך מוסף, משמעותו להעניק לצרכן התוכן תחושה שהוא קיבל ערך אמיתי תמורת הזמן שהשקיע בצריכת התוכן שלך. מלמידה והבנה ועד הנאה, חיוך והרגשה טובה, כל עוד הלקוח מרגיש "שהיה שווה" לצרוך את התוכן שלך, הוא יחזור שוב לצרוך תוכן נוסף והערך המותג שלך יגדל ויתעצם.

כדי לייצר תוכן שכזה, לא מספיק ידע מקצועי "יבש" (יש לו מקום, אבל לא מרכזי) אנחנו אולי בעידן הבינה מלאכותית, אבל הרגש עדיין נשאר אנושי. את הבחירות שלנו אנחנו עושים מהרגש.

כדי לגרום ללקוח לבחור בנו, עלינו לדבר אליו לרגש, להלהיב אותו, להעניק לו ערך, לדבר לכאב שלו ולתת לו מענה ראוי ומדויק.

זאת אומנות שדורשת יכולת לתרגם את צרכים העסקיים של הארגון לצרכים הרגשיים של הלקוחות

קבלו ערך מוסף איכותי ומקצועי 

אסטרטגיית תוכן לעסקים

אסטרטגיית תוכן

  • נאפיין את הקהלים והצרכים שלהם ונבין בדיוק כיצד ניתן לענות עליהם
  • נתחבר ל-DNA של העסק שלכם – נבין מה הם הערכים המרכזיים של המותג שלכם, איתם יכולים קהלי היעד להזדהות ולהרגיש שייכות
  • נבנה אסטרטגיית תוכן שתחבר בין ערכי המותג לצרכי הלקוחות באופן שיעניק לקהלי היעד ערך מוסף משמעותי ורצון להחשף לתכנים נוספים של המותג.

יצירת תוכן

  • נייצר תכנים מגוונים ומרגשים בעלי ערך מוסף אמיתי
  • נתאים את התוכן לפלטפורמות השונות, בהתאם לתכנית השיווק של העסק – מדיה חברתית, ניוזלטר, אתר, ווצאפ ועוד
  • נציע מגוון פלטפורמות תוכן שתאפשר לך להפתיע ולרגש את הקהלים שלך – פוסטים, וידאו, תמונות, אודיו

מל"א - טכניקה ליצירת מלא תוכן

באמצעות טכניקת מל"א תקבלו מענה פשוט, יעיל ומהיר לפיתוח ויישום אסטרטגיית תוכן שיווקי מנצחת

על מה לכתוב בפוסט הבא? איך אפשר להמציא כל פעם סיפור מרגש חדש? האם לעלות את תוכן לאינסטגרם או לשלוח בניוזלטר? 

בכל הקשור לניהול תוכן, או שיווק באמצעות תוכן, עולות מלא שאלות חשובות. מלא התלבטויות ומלא חששות.

מלא - אסטרטגיית תוכן מנצחת לעסקים

מה המסר?
לכל תוכן שאנחנו מעלים, חייב להיות מסר אחד פשוט וברור. יותר מדי מסרים, או מסר מורכב, יוצרים חוסר מיקוד ורעש שמובילים לאובדן הקשב של הלקוח.

לכן לפני שאנחנו מתיישבים לכתוב, או לצלם את התוכן הבא, דבר ראשון שאנחנו רוצים לעשות הוא לשאול את עצמנו: מה המסר אותו נרצה להעביר ביחידת התוכן הזאת?

ברגע שנענה על השאלה הזאת, יהיה לנו הרבה יותר פשוט לכתוב את הסיפור הרלוונטי.

למי התוכן מיועד?
את אותו מסר ניתן להעביר במגוון גדול של דרכים.

למשל, אולם אירועים המעוניין לספר על יכולת הפקת האירועים המגוונת שלו, יעלה תמונות שונות בתכלית כאשר יפנה לקהל צעיר המעוניין במסיבה וכאשר הוא פונה לקהל מסורתי המחפש אירוע לברית מילה.

וכן, תמונה היא תוכן לכל דבר ועניין.

איך לספר את הסיפור?
זה החלק המעשי הנגזר משתי השאלות הראשונות. 

איך, יכול להיות באיזו פלטפורמה אשתמש להפצת התוכן שלי. אולם האירועים שלנו, יבחר את הטיקטוק, או האינסטגרם כדי להגיע לצעירים ואת הפייסבוק, או ניוזלטר (ואולי אפילו ברושור מודפס) כדי לפנות לקהל המסורתי והמבוגר יותר.

איך גם מתייחס לפורמט של התוכן – סרטון וידאו, תמונה או טקסט. גם כאן הדבר תלוי בקהל היעד ובמסר אותו נרצה להעביר.

כך למשל, יכול אולם האירועים לעשות סרטון טיקטוק לקהל הצעיר שלו ולהעזר בטקסט ותמונת סטילס לטובת הקהל המסורתי יותר.

מעוניינים במל"א תוכן שמביא מלא לקוחות?

מל"א תוכן. מלא לקוחות.