מיתוג לעסקים ואנשים RIMONNET

מיתוג פצצה!

מיתוג פצצה RIMONNET

מיתוג פצצה!

מיתוג עסקי ואישי

חליפות מיתוג לארגונים ואנשים שהופכות צרכנים לאוהדים!
בתהליך קצר, מסעיר חושים ומאתגר חשיבה המעניק ערך מוסף יחודי ובלעדי.

מה כולל תהליך המיתוג?

מיתוג הוא התווית ה-DNA של המותג.
בתהליך נמצב את הזהות, היישות והאופי של המותג ונגבש את מארג העמדות, הרגשות והתפיסות כלפיו.

הערך המוסף:

נעניק לכם כלים מעשיים לפיתוח מערכת יחסים ארוכת טווח עם קהל הלקוחות והפיכתם מצרכנים לאוהדים, המושתת על הזדהות רגשית, הערכה ואמון.

נגדיר, נבליט ונעצים את היתרונות של המותג והייחוד שלו בשוק ומול המתחרים. 

הערך המוסף:

נניח את היסודות להפיכתו לאוטריטה בתחומו וניתן לכם כלים מעשיים לניהול מערך תוכן ומסרים לביסוס תפיסה זו בעיני הצרכנים.

חברת APPLE, לא מוכרת טלפונים.

NIKE, לא מוכרת נעלי ריצה.

מותג אמיתי מוכר חוויה, ערך, ריגוש ותחושת הזדהות.

ניתן דגש רב על מציאת הצעת הערך האמיתי אותו אתם מציעים לצרכנים דרך המוצר.

הגדרת קהלי מטרה הם אחת הרגלים המרכזיות של המיתוג. 

את המסרים והערכים יש להתאים באופן מושלם לקהלים השונים.

אולם, לסינון קהלים יש חשיבות לא פחותה מכך. טיפול בפניה לא רלוונטית היא מקור לבזבוז משאבים יקר ותסכול גובר אשר ניתן למנוע מראש.

ערך מוסף:

תהליך המיתוג שם דגש רב על פניה לקהלים נכונים וסינון הקהלים לא רלוונטיים. דבר החוסך לעסק משאבי זמן וכסף יקרים, מגדיל יחסי המרה ומעצים את תחושת ההצלחה.

מאחורי כל מותג מצליח, עומד סיפור.

אחרי שהגדרנו את הערכים ומהסרים צריך לדעת כיצד להעביר אותם לקהלים באופן סוחף ומרגש. 

בתהליך המיתוג, נתפור עבורכם סיפור מותג מנצח ומקורי
כזה שיגבר על כל "רעשי הרקע" והסחות הדעת, יחדור את חומת ההגנה של הצרכן וישאיר אותו עם "טעם של עוד".

 

טיפול בהתנגדות היא חלק מתהליך המכירה ואחד הגורמים המרכזיים להצלחה עסקית.

כאן, נטפל בהתנגדויות והמענה להן כחלק מובנה של תהליך המיתוג. 

נעניק לכם כלים לטיפול ומיסוס התנגדויות עוד לפני שיחת המכירה, כך  שתקבלו לידים חמים ומוכנים לרכישה.

רוצים לקבל חליפת מיתוג
בחינם וללא התחייבות?

מלאו את הפרטים וקבלו שאלון מיתוג מקצועי וייחודי מסוגו אשר יסייע לכם למצב את המותג וערכיו, להעצים את הצעת הערך שלו, למקד קהלי יעד ועוד.

מיתוג פרסונלי

מיתוג אישי מיועד לכל מי ש מי שיכול לומר ש "העסק הוא אני".

  • אנשי ציבור
  • בעלי עסקים אשר הם "הפנים של העסק".
  • נותני שירות אישי (למשל, מטפלים ועוד)

מיתוג פרסונאלי דומה בבסיסו למיתוג עסקי ומיועד לייצר הזדהות של קהלי היעד עם האדם עצמו, תחושת הערכה וכבוד ותפיסתו כאוטוריטה מקצועית.

במיתוג האישי נתמקד בבניית "זהות תקשורתית" וציבורית של האדם עצמו.

נבחן, נבחר ונדגיש את הערכים איתם הוא יזוהה ונבנה תוכנית תוכן אשר תמצב תדמיתו הציבורית בהתאם לכך.

האתגר של מיתוג אישי הוא בחיבור הרגשי החזק שבין האדם למותג אותו הוא מבקש להיות וביישום "ערכי המותג" בפועל.

RIMONNET מציעה ללקחותיה תהליך מיתוג אישי פרסונאלי המותאם לאדם, ערכיו ומטרותיו הכולל, ליווי מתמשך של ה"טאלנט", גיבוש ועריכת המסרים, הפצתם באופן מקצועי ברשתות ובמדיה ומיצובו כאישיות מרכזית ומובילה, בהתאם ליעדיו ושאיפותיו.