שמי לירז רימון, ואם ציפיתם לראות תמונה של בחורה, זה בסדר, אתם ממש לא לבד 🙂
לירז רימון

אני בן 43 נשוי לרומינה ואב ל-3 ילדים מופלאים.
לפני כחודש עברנו לפרדס חנה, כי אני מאמין שהחברים האמיתיים נמצאים בגינה למטה ולאו דווקא, על הקיר בפייסבוק.
אני שותה קפה נחלה על פינג'אן ובלי סוכר וכבר קרה שהבאתי איתי גזיה למשרד כי, תנאי עבודה הם דבר חשוב מאד מבחינתי.
בעשר השנים האחרונות ניהלתי את השיווק הדיגיטלי של עשרות עסקים וחברות, ביניהן חברות מהמובילות במשק כמו, איקאה, יזמקו, אסותא, ש. הורביץ ורבים אחרים.

בשנתיים האחרונות ניהלתי את מחלקת השיווק של חברת דרונט (חברה לבניית אתרים) ובעקבות תהליכי התייעלות של החברה, העברנו את המחלקה, כולל עובדיה וכל לקוחותיה, לחברת וויזי (Wisy). שם, לאחר ההתמזגות, ניהלתי את הלקוחות והפרויקטים הגדולים של החברה, בין היתר את המפעל של קיבוץ מגן – האתר שראיתם במייל.

אני מכיר לעומק את סודות השיווק במדיה החברתית, קידום האתרים בגוגל, עולם הפרסום, אחסון אתרים ושרתים. עולם התוכן, הוא "בסיס האם" שלי. עסקתי בהפקות (גם הפקות וידאו) וארגון אירועים, פרסום בעיתונות, ניהלתי צוותים בארץ ובעולם, הן תחת קורת גג אחת והן, מרחוק (הודו, קרואטיה, ארה"ב, חיפה …). אני אוהב לעבוד תחת לחץ ואתגרים מורכבים, רק מאתגרים אותי.

מעל לכל, אני מאד אוהב להצליח, ומוכן לעשות הרבה מאד למען ההצלחה הזאת.

מה אני מציע ומה אני מחפש

אני יודע להקים ולנהל מותגים משלב הרעיון ולאורך כל חיי המותג. מהמיתוג והבידול, דרך בניית אסטרטגיה שיווקית, תכנון ובניית אתר ודפי נחיתה, ניהול השיווק במגוון ערוצים ועד, ניתוח ביצועים ושיפור יחסי המרה. זה יכל להיות מוצר, שרות, חברה, מיזם, כמעט כל דבר למעשה. אני, כמובן, לא עושה את הכל בעצמי (אין מישהו כזה) זאת תזמורת שלמה שבה, כל כלי דורש מיומנות גבוהה וכל נגן, חייב להיות מחונן בכלי עליו הוא מנגן. אבל, כמו כל תזמורת מעולה, כדי שהיא תכבוש אולמות, דרוש לה לחן מצוין (תוכנית שיווקית) נגנים מעולים (בחירת הספקים) ומנצח ש.. ינהל את הכל – אלו הן המומחיות שלי.

במהלך השנים, ליוויתי והקמתי עסקים מבוססי דיגיטל וראיתי אותם צומחים לשיאים שגם הם עצמם לא ציפו להם. ראיתי גם חברות עם פוטנציאל אדיר, שלא ידעו איך להכיל את השינוי התפיסתי והעסקי שדורש מהלך כזה ולא הצליחו לבצע אותו.

שיווק בדיגיטל, הוא לא רק הקמת אתר ודף פייסבוק מעוצב, הוא דורש שינוי כמעט תודעתי של החברה. ממוכנות לתהליכי מיתוג חדשים, דרך תעדוף והפניית משאבים, שדרוג מערכות ואפילו, רפורמות חוצות ארגון כמו, התאמת מחלקות השירות והמכירות, פתיחות לעבודה גם מרחוק ועוד.
אני יודע עד כמה התהליך הזה הוא מורכב ומאתגר.
אני מחפש חברה שרוצה לבצע אותו, שמחפשת את הקידמה ושאוהבת להצליח לפחות כמוני.

אם אתם המקום הזה, בואו נפגש לקפה
(לא חייבים פינג'אן בפגישה הראשונה… 🙂 )

בברכה,
לירז רימון
052-6499146
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.